"Kdo graficky upravil první československou ústavu? Z jaké tradice vychází český grafický design a kdo jsou jeho hrdinové? Jak vznikají písma? Proč jsou české knihy nejkrásnější? A jak se ocitla na plakátu k filmu Pelíšky lžička?
Výbor textů výtvarníka, grafického designéra, publicisty, editora, kurátora, spisovatele, docenta UMPRUM, nehrajícího člena skupin Jasná páka a Hudba Praha a spoluzakladatele tajného hudebního sdružení Pornografičanka Karla Halouna
Kniha Plakát je rozměrný list papíru, která volně navazuje na úspěšnou monografii To musí jít přečíst i potmě!, je prostřední částí zamýšlené trilogie, shrnující práci Karla Halouna za posledních bezmála padesát let.
Vícejazyčná publikace se soustředí na problematiku avantgardní typografie. Využívá k tomu tvorby výjimečné umělecké osobnosti – nizozemského designéra, fotografa a filmaře Paula Schuitemy.
Publikace je určena studentům a začínajícím grafickým designérům, které provede základními principy tvorby tiskovin. V soutěži Nejkrásnější české knihy roku 2020 Cenu Ministerstva kultury ČR (1. místo) v kategoii Učebnice a další didaktické pomůcky.
Tato drobná knížka je novým vydáním textu přednášky významného typografa Jana Tschicholda, kterou pod názvem „Význam tradice pro typografii“ proslovil na podzim roku 1964 v Památníku národního písemnictví v Praze.
Povinnost vést stavební deník vyplývá ze zákona. Je-li veden výtvarníkem, není divu, že smíchá technická data s vlastní fantazií. Polovinu knihy tvoří 36 kreseb tesařskou, zednickou a truhlářskou tužkou.
Praktická pomůcka pro zvládnutí čtení raně novověkých a novověkých paleografických textů (od počátku 16. do počátku 20. století). Soustřeďuje se na dva základní typy písma – české a německé novogotické pímo.
Kniha Trafology je bohatou fotodokumentací více jak 200 výstav, večírků, graffiti jamů, práce a denodenního života v ateliérech pavlačového domu i všech lehce bizarních akcí, které v Trafačce za dobu její existence proběhly.