Nejprodávanější tituly - únor 2025
média a komunikace

Pragmatika lidské komunikace: Interakční vzorce, patologie a paradoxy - Paul Watzlawick, Janet Beavin Bavelasová, Don D. Jackson - 10%
Slavnou monografií o lidské komunikaci z roku 1967 se etablovala skupina psychologů a psychiatrů kolem Mental Research Institute v americkém Palo Altu. Knihu lze považovat za základní přehled tzv. komunikační psychoterapie.
média a komunikace

Pragmatika lidské komunikace

489 Kč
440 Kč
V zajetí obrazů: Vizuální politika 21. století - Andrea Průchová Hrůzová
Co nám obrazy mohou povědět o stavu dnešní společnosti? Kniha V zajetí obrazů. Vizuální politika 21. století přináší pětici autorských esejí rozkrývajících významy a role obrazů ve formování a vyjednávání klíčových společenských otázek současnosti.
média a komunikace
Ukázky

V zajetí obrazů

199 Kč
Fake over: Příručka mediální gramotnosti a kritického myšlení - Nereida Carrillová - 10%
Všechno, co jste kdy potřebovali vědět o fake news a jiných internetových neřádech.
média a komunikace
Ukázky

Fake over

369 Kč
332 Kč
Fakta musí zatančit - Mariusz Szczygiel
Proč bez detailu nelze nazřít celek? Čím se liší fakt od faktu prezentovaného čtenářům? Je skutečně Chladnokrevně Trumana Capoteho prvním románem non-fiction? K čemu může reportérovi posloužit hodně dlouhá šála?
média a komunikace
Ukázky

Fakta musí zatančit

249 Kč
Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada (ed.)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
média a komunikace
Ukázky

Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada (ed.)
150 Kč
Slovník žurnalistiky: Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada (ed.), Barbora Osvaldová (ed.)
Slovník žurnalistiky vysvětluje pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, včetně digitalizace a internetizace médií. Obsahuje rovněž podrobnější hesla z kulturní žurnalistiky a publicistiky a postihuje širokou nakladatelskou problematiku.
média a komunikace
Ukázky

Slovník žurnalistiky

240 Kč
Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách - Radim Hladík,  a kolektiv autorů
Publikace prostřednictvím uceleného souboru mezioborově pojatých statí dokumentuje inovace, které tzv. digitální obrat přináší do práce českých sociálněvědních a humanitních badatelů.
média a komunikace
Ukázky

Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách

290 Kč
Kniha kódů a šifer: Tajná komunikace od starého Egypta po kvantovou kryptografii - Simon Singh - 10%
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

399 Kč
359 Kč
Jak říct ne sociálním sítím: Snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii - Chloe Ramsden - 10%
Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu „on-line" životu.
média a komunikace

Jak říct ne sociálním sítím

49 Kč
44 Kč
Jak neztratit rozum v nerozumné době: O falešných představách, iluzích a předsudcích - Petr Nutil
Autor odhaluje falešné představy a předsudky, které máme o světě, druhých lidech i sobě samých, a představuje nástroje, s nimiž se můžete vlastní iracionalitě postavit.
média a komunikace
Ukázky

Jak neztratit rozum v nerozumné době

254 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 31 položek
<< < 1 2 3 4 > >>