Nejprodávanější tituly - březen 2025
ekonomie

Fantastické finance: Nízké daně, vysoké výdaje a nezadlužená budoucnost - Petr Janský - 10%
Kniha Fantastické finance popisuje současnost a budoucnost českých veřejných financí pro širší veřejnost.
ekonomie

Fantastické finance

299 Kč
269 Kč
Typologie osobnosti pro manažery: Manažerské styly, rozhodování, komunikace, konflikty, týmová práce... - Michal Čakrt - 10%
Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí.
ekonomie

Typologie osobnosti pro manažery

499 Kč
449 Kč
Ekonomické jednohubky: Odpovědi na 50 důležitých otázek ekonomie a financí - Michal Skořepa
Můžou banky rozpůjčovat tolik peněz, kolik se jim zachce? K čemu je nám stát? Jak může naše vláda oznámit úspory, a přitom vesele utrácet? Podobné otázky občas napadnou asi každého z nás. A právě na takové otázky odpovídá tato knížka.
ekonomie
Ukázky

Ekonomické jednohubky

305 Kč
Kniha ekonomie -  kol. - 10%
Co se děje při recesi? Jak fungují peníze? Proč platíme daně?
ekonomie

Kniha ekonomie

799 Kč
719 Kč
Krizové řízení v ČR na počátku 21.století - Jan Fus, Josef Vilášek
Monografie se soustředí na oblast krizového řízení, která je v České republice legislativně ukotvena; vychází z potřeby přípravy obyvatelstva České republiky jak na nevojenské, tak i na vojenské krizové situace.
ekonomie
Ukázky

Krizové řízení v ČR na počátku 21.století

210 Kč
Makroekonomie: 4., aktualizované a rozšířené vydání - Václav Jurečka, Martin Macháček,  kolektiv - 10%
Čtvrté vydání pedagogicky osvědčené učebnice makroekonomie reaguje na změny, ke kterým došlo v posledních letech jak v české a světové ekonomice, tak i v ekonomické teorii.
ekonomie

Makroekonomie

469 Kč
422 Kč
Pro kreativní a udržitelný marketingový management - Miroslav Foret, Lenka Turnerová
Autoři – zkušení vysokoškolští pedagogové v publikaci objasňují problematiku marketingového managementu. Přinášejí „nově“ a „aktuální problematiku“.
ekonomie
Ukázky

Pro kreativní a udržitelný marketingový management

199 Kč
Projektové řízení. Eventy profesionálně - Iris Eshel, Jan Verhaar - 10%
Projektový management je charakteristický systematickým a integrálním řízením procesu vývoje od vzniku tvůrčího nápadu po realizaci konkrétního produktu či řešení. Tato publikace se soustředí na řízení eventových projektů.
ekonomie

Projektové řízení. Eventy profesionálně

300 Kč
270 Kč
Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami.
ekonomie
Ukázky

Strategický marketing

509 Kč
Investování pro začátečníky: 4., zcela přepracované a rozšířené vydání - Petr Syrový - 10%
Po přečtení této knihy budete mít dost informací a odvahy, abyste udělali první investorské krůčky.
ekonomie

Investování pro začátečníky

269 Kč
242 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 75 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 .. 8 > >>