Svět neurotypických lidí — tedy svět většinové populace — je pro autisty často zvláštní a nepochopitelný. Clara Törnvallová, sama autistka, proto společně s dalšími autisty napsala zábavný a přístupný výklad většinového neurotypického světa.
Kniha je pozitivním svědectvím o síle pedagogických a terapeutických prostředků, a pedagoga představuje jako přítele, který neváhá pro dítě překonávat různé těžkosti.
Nevyznáte se v emocích druhých a zvládání běžných situací vás stojí neúměrně mnoho energie? Nevíte, jak komunikovat s kolegy či příbuznými? Možná je na čase nakouknout pod svou masku!
Problémy se čtením nemusí být vždy způsobeny dyslexií. I když symptomy jsou hodně podobné, problémy se čtením mohou být způsobeny
přetrvávajícími primárními reflexy, které mají negativní vliv na plynulost očních pohybů a spolupráci očí.
V českém prostředí unikátní publikace o přetrvávajících primárních refl exech,
je určena širokému spektru čtenářů a zejména těm, kteří se snaží vyřešit příčinu
lavinovitě narůstajících problémů dnešních dětí s učením a chováním.
Logopedická cvičení na doma i do školky, která budou bavit děti i dospělé! Nácvik správné výslovnosti patří v mnoha rodinách ke každodenní rutině, která může časem omrzet jak děti, tak rodiče.
Renomovaný český autor MUDr. Peter Pöthe předkládá čtenářům jasně a poutavě ty nejnosnější a nejinspirativnější psychoanalytické objevy. Formou napínavého čtení se snaží předat co největší množství informací z oblasti psychoanalýzy dětí a dospívajících.
Komunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Publikaci jistě ocení všichni pedagogové bez logopedického vzdělání působící na běžných základních školách, ale i rodiče dětí s narušenou komunikační schopností.