Pracovní listy hravým způsobem motivují děti k tréninku správné výslovnosti nejčastěji trénovaných problematických hlásek Ť, Ď, Ň, Š, Č, Ž, S, C, Z, L, R, Ř.
Patologická vyhýbavost pokynům patří mezi projevy poruchy autistického spektra. Osoby s touto poruchou se snaží vyhnout se jakýmkoli požadavkům, které jsou na ně kladeny, ať už se týkají sebeobsluhy, spolupráce, či docházky do školy.
Pestré aktivity a úkoly pro žáky se specifickou poruchou učení jsou zaměřeny na rozvoj sluchového a zrakového vnímání, paměti, rytmizace a orientace v prostoru.
Snahou autora této nové publikace je na základě vlastních ověřených postupů a zkušeností pomoci správně pochopit a uchopit stav mysli ÁDéHáĎáka a naznačit, jak mu usnadnit cestu životem i s jeho handicapem.
V českém prostředí unikátní publikace o přetrvávajících primárních refl exech,
je určena širokému spektru čtenářů a zejména těm, kteří se snaží vyřešit příčinu
lavinovitě narůstajících problémů dnešních dětí s učením a chováním.
Publikace netradičním způsobem představuje problematiku ADHD a soustředí se zejména na porozumění světu dětí s touto poruchou, které je základem úspěšné práce s hyperaktivními a impulzivními jedinci.
ADHD u dospělých pacientů a klientů v adiktologii (v kontextu duálních diagnóz, jejich diagnostiky a terapie) je stále výraznějším klinickým i výzkumným tématem....
Publikace se velmi podrobně věnuje specifikům smyslového vnímání u lidí s autismem a s Aspergerovým syndromem. Je určena pro odbornou veřejnost, cenné informace zde však najdou i rodiče dětí s autismem a všichni, kdo se o téma autismu zajímají.
Problémové chování žáků patří ke každodenní realitě škol a školských zařízení. Nelze před ním zavírat oči ani očekávat, že odezní samo nebo že ho vyřeší někdo jiný.
Ve své první a nejznámější knize se Alice Millerová zabývá důsledky potlačování v osobní a sociální rovině, příčinami dětských psychických zranění a jejich profylaxí a nakonec i novými možnostmi a způsoby rozpouštění následků raných traumat.