Co mám udělat proto, abych se změnil?, ptali se lidé Tonyho De Melly. Jeho odpověď vás možná překvapí: nic. Nemusíte udělat vůbec nic. Právě naopak, říká Tony, čím víc toho děláte, tím hůř. Jste v pořádku takoví, jací jste.
Zatím poslední kniha Wilfried Nellese posouvá koncept rodinných konstelací do osobní roviny, v níž jde o to postavit se vůči své minulosti i vůči svému životu do současného, dospělého vědomí.
Být sám sebou je ta nejpřirozenější a zároveň nejtěžší věc na světě. Abychom mohli být plně sami sebou, musíme nejdříve odstranit mnoho vrstev nánosů, které na naše skutečné JÁ nakladly rodina, výchova, škola a nakonec i celá společnost.
Jak odhalit dezinformace? Jak se bránit argumentačním faulům? Jak dokážou marketingoví specialisti využívat evolučních nedokonalostí lidské mysli? A jak diskutovat na internetu, aby to mělo smysl?
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály.
Čísla jsou odedávna každodenní součástí našeho života. Chápeme je jako samozřejmé společníky, prosté cifry, které určují či popisují velikost, počet nebo násobek, tedy kvantitu. Jejich kvalita, jejich skutečný význam a potenciál nám však zcela uniká.
Autor bestsellerů a oceňovaný dobrodruh Ross Edgley se léta věnoval umění odolnosti a vše, co se naučil, využil k tomu, aby jako první člověk v historii obeplul Velkou Británii a překonal několik světových rekordů.