Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“
V novém vydání knihy se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání.
Monografie se soustředí na oblast krizového řízení, která je v České republice legislativně ukotvena; vychází z potřeby přípravy obyvatelstva České republiky jak na nevojenské, tak i na vojenské krizové situace.
Naše společnost, veřejná politika i veřejná správa se skládají z mnoha procesů. Tyto procesy obsahují rizika, jejichž dopady jsou snižovány pomocí kontrolních mechanismů. Celospolečenský vývoj je však velmi živelný.
Mnoho poplatníků z řad fyzických osob se běžně setkává s nemovitými věcmi jako kupující, prodávající, pronajímatel, ubytovatel, podnikatel, běžně se nemovité věci darují či jsou předmětem dědického řízení.
Projektový management je charakteristický systematickým a integrálním řízením procesu vývoje od vzniku tvůrčího nápadu po realizaci konkrétního produktu či řešení. Tato publikace se soustředí na řízení eventových projektů.
Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní
pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce,
potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního
případu.