Knížky z kolekce minimiky patří dlouhodobě k našim nejprodávanějším. Představují tím úplně nejjednodušším a zároveň hravým způsobem módu a něco z kultury cizích zemí. Tato novinka se ze zavedené série trochu vymyká.
Barevné slabiky usnadňující čtení. Typ písma vhodný pro začínající čtenáře a dyslektiky. V této jedinečné knize najdou děti zábavné příběhy holčičky Terezky, chameleona Leona a mnoha dalších hrdinů.
Knížka, kterou ve svých 94 letech napsal Jindra Hojer, jehož jméno určitě znáte díky postavičce z Foglarova komiksového seriálu Rychlé šípy a který byl jejím reálným předobrazem, je plná logických a matematických úloh.
Angličtina hravé procvičování nabízí dětem způsob, jak si hravě a nenásilně procvičit základní slovní zásobu a gramatiku. Veselé křížovky, spojovačky či doplňovací cvičení představují kreativní formu učení, která bude děti bavit.
Publikace se zaměřuje na možnosti využití lidových tradic, významných dní či státních svátků, které se u nás obvykle slaví, a nabízí inspiraci pro pedagogickou práci s dětmi v předškolních zařízeních.
Každý rodič i učitel si přeje, aby děti byly šťastné a úspěšné. Ale nadané děti jsou natolik specifické, že jejich motivace, chování, myšlení i prožívání můžou být okolím nesprávně interpretovány a přinášet jim tak trápení, nepochopení a problémy.
Autorky vycházejí z Rámcového vzdělávacího plánu pro předškolní vzdělávání a u každého projektu formulují dílčí výchovně-vzdělávací cíle, rozvíjené klíčové kompetence i očekávané výstupy.
Do příběhů veverky Zrzinky jsou vloženy úkoly, které procvičují slova se slabikami di, ti, ni, dy, ty a ny. Úkoly jsou zpočátku zaměřeny pouze na jednu dvojici slabik a náročnost postupně stoupá.
Dětí narozených díky asistované reprodukci každým dnem přibývá, a i tyto děti jednoho dne bude zajímat ,,Jak jsem vlastně přišel na svět?” Právě při hledání odpovědí na tyto zvídavé otázky je kniha „Náš zázračný příběh“ tím pravým pomocníkem.
Autorský pracovní sešit je tvořený tematickými dvoustránkami, na kterých si dítě procvičí jednak čtení s porozuměním a dále sčítání a odčítání do dvaceti bez přechodu přes desítku.