Nejprodávanější tituly v roce 2025
ekonomie

Finanční analýza: Komplexní průvodce s příklady - Adriana Knápková, Drahomíra Pavelková, Karel Šteker
Třetí, kompletně aktualizované vydání knihy zohledňuje všechny změny v oblasti účetnictví, které od roku 2016 vstoupily v platnost. Nová legislativa přinesla změny v účetních výkazech, které jsou používané ve finanční analýze.
ekonomie
Ukázky

Finanční analýza

280 Kč
Hlavní účetní systémy: IFRS a US GAAP - Josef Jílek
Kniha podává přehled o nynějším stavu a budoucím směřování evropských a českých předpisů (zejména IFRS) v oblasti účetnictví a auditu.
ekonomie
Ukázky

Hlavní účetní systémy: IFRS a US GAAP

254 Kč
Jak hledat zaměstnance v 21. století: Techniky moderního recruitmentu - Jan Tegze - 10%
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám.
ekonomie

Jak hledat zaměstnance v 21. století

599 Kč
539 Kč
Marketing - Učebnice učitele: Základy marketingu - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Učebnice učitele

380 Kč
342 Kč
Sportovní marketing: CSR a sponzoring - Vilém Kunz
Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu.
ekonomie
Ukázky

Sportovní marketing

229 Kč
Účetnictví nejen pro střední školy 1. díl - Daniela Šlézarová - 10%
Učebnice Účetnictví (nejen) pro střední školy poskytuje ucelený pohled na účetní problematiku. Ve dvou na sebe navazujících dílech seznamuje žáky středních škol, studenty vyšších odborných a vysokých škol, ale i ostatní zájemce o tuto problematiku.
ekonomie

Účetnictví nejen pro střední školy 1. díl

190 Kč
171 Kč
Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček,  kol. - 10%
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie

Základy marketingu

359 Kč
323 Kč
Hodnocení učitelů: Náměty pro práci ředitelů škol a školských zařízení - Irena Trojanová - 10%
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy musí hodnotit své pedagogy, jen v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.
ekonomie

Hodnocení učitelů

359 Kč
323 Kč
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání - František Bělohlávek - 10%
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
ekonomie

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

359 Kč
323 Kč
Projektový management v praxi: Naučte se řídit projekty! - Jan Doležal, Jiří Krátký,  kol.
Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty.
ekonomie
Ukázky

Projektový management v praxi

271 Kč
Zobrazuji 131 - 140 z 315 položek
<< < 1 .. 12 13 14 15 16 .. 32 > >>