Miroslav Foret, David Melas - Marketingový výzkum

Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu

Nakladatel: Grada 2020
Rozebráno
224 Kč
pohlídat

Anotace

Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový výzkum
Autor:
Foret, Miroslav a Melas, David
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788027117239
ISBN:
978-80-271-1723-9
Doporučená prodejní cena:
249 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 168 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2020 (1. vydání)