Miroslav Foret - Marketingový průzkum

Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky

Nakladatel: Computer Press
Rozebráno
224 Kč
pohlídat

Anotace

Zapomeňte na to, že marketingový výzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového výzkumu, a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový průzkum
Autor:
Foret, Miroslav
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788026500384
ISBN:
978-80-265-0038-4
Doporučená prodejní cena:
249 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 128 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm