Nejprodávanější Kniha v roce 2025
Ekonomické předměty

Cvičebnice ZSV Scio 2023/24. Národní srovnávací zkoušky -  kol. - 10%
Obsáhlá publikace je vhodná pro uchazeče o studium na VŠ, které čeká test ZSV Scio 2023/24.
Ekonomické předměty

Cvičebnice ZSV Scio 2023/24. Národní srovnávací zkoušky

980 Kč
882 Kč
Občanský a společenskovědní základ - Ekonomie - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Zdeněk Mendl, Petra Gruberová, Stanislav Rubáš - 10%
Učebnicový titul z edice Občanského a společenskovědního základu se zaměřením na ekonomii. Kniha byla ve 4. vydání plně aktualizována a byla rozšířena o kapitolu věnující se dnes tolik aktuálním tématům - blokchainu a kryptoměnám.
Ekonomické předměty

Občanský a společenskovědní základ - Ekonomie

260 Kč
234 Kč
Hospodářský zeměpis - Globální geografické aspekty světového hospodářství: Globální geografické aspekty světového hospodářství - Ivan Bičík - 6%
Učebnice je určená především pro obchodní akademie a obsahuje moderně koncipovaný obecný hospodářský zeměpis, tj.
Ekonomické předměty

Hospodářský zeměpis - Globální geografické aspekty světového hospodářství

175 Kč
165 Kč
Marketing - Učebnice učitele: Základy marketingu - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Ekonomické předměty

Marketing - Učebnice učitele

380 Kč
342 Kč
Účetnictví nejen pro střední školy 1. díl - Daniela Šlézarová - 10%
Učebnice Účetnictví (nejen) pro střední školy poskytuje ucelený pohled na účetní problematiku. Ve dvou na sebe navazujících dílech seznamuje žáky středních škol, studenty vyšších odborných a vysokých škol, ale i ostatní zájemce o tuto problematiku.
Ekonomické předměty

Účetnictví nejen pro střední školy 1. díl

190 Kč
171 Kč
Marketing - Základy marketingu 2. díl: Učebnice studenta - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Ekonomické předměty

Marketing - Základy marketingu 2. díl

260 Kč
234 Kč