Mnohé z toho, co jste slyšeli o plastech, není pravda. Recyklace je složitější než je prezentováno – pouze méně než devět procent plastů, které vytvoříme, se znovu použije a většina skončí v oceánu.
Kniha o nerostech a horninách, používaných pro praktické potřeby člověka, je určena těm zájemcům o nerostnou přírodu, kteří se chtějí blíže seznámit s jednotlivými druhy z hlediska mineraloga a sběratele.
Když byl Andri Snaer Magnason požádán, aby napsal text na pamětní desku za
zaniklý ledovec Ok, zaskočilo ho to. Právě na tomto
ledovci strávili jeho prarodiče líbánky a stali se
zakladateli Islandské glaciologické společnosti.
Věděli jste, že medúzy a houby patří mezi nejstarší formy živočichů? Že lenochodi mají hluboké a užitečné pouto s řasami a drobnými motolicemi, které žijí v jejich srsti? Že nejmenší ptáci jsou potomky mohutných dinosaurů?
Osmnáctý díl edice permakulturních příruček, věnovaný půdě pod našima nohama, se vrací do krajiny, na pole a na zahrádky. Autoři a autorky ve svých článcích předkládají své zkušenosti s různými způsoby hospodaření s půdou.
Další kniha edice Artia je dílem vynikajícího rhodologa Václava Větvičky. Růže jsou jeho láskou a osudem již od roku 1964. Společně s akademickou malířkou Zdenkou Krejčovou vytvořili bohatě ilustrovanou publikaci.
Metodika Voda ve městě je výsledkem dvouletého projektu Voda ve městě: modrá a zelená infrastruktura mezioborově, podpořeného v rámci programu Zéta Technologické agentury České republiky.
V knize – jejímž autorem je Dott. Alessandro De Maddalena, jeden z nejlepších ichtyologů a světově uznávaný znalec žraloků – se populární formou píše o životě těchto dokonalých vodních predátorů.
Jde o druhé české opravené a doplněné vydání první světové učebnice diferenciálního počtu. Neslouží proto současným studentům či učitelům pro výuku.Je určena těm, kteří se zajímají o historii diferenciálního počtu jako doklad o počátcích kalkulu.
Ráno si vyčistit zuby, přes den pít a jít si zaplavat, večer zalít zahradu a vysprchovat se. K tomu všemu potřebujeme vodu. Na druhou stranu děti stále slyší, že by měly vodou šetřit. Proč?