Jediná Zetta dokáže ve vesnici ohrožované hordou loupeživých illagerů vyrábět magické lektvary, ale ani její vědomosti nestačí. Vypraví se proto do tetiny alchymistické dílny, kde spatří, jak se z podivného vejce vylíhne šupinatý tvor s křídly.
Album zachycuje hlavního hrdinu a dva měsíce jeho pomaturitních prázdnin, během nichž se začlení do graffiti scény, stane se součástí party a s ní pak prožívá dobrodružné, formativní i značně vypjaté situace v prostředí nočního centra Prahy.
R.U.R. je pravděpodobně nejznámější dílo Karla Čapka – a to nejenom proto, že tu bylo poprvé v historii použito slovo „robot“, které Čapek vymyslel se svým bratrem Josefem. Komiksové provedení.
Druhý díl komiksového románu se odehrává v 90. letech
20. století. Generace dětí z 80. let již město opustila a v divokém porevolučním čase se prostor Starého Města a Malé Strany pro následující generaci zmenšuje a zužuje.
Komiksová adaptace románové předlohy Sedmička od Miloše Zapletala. Román z prostředí vodáckého oddílu vychází po půl století poprvé jako kreslený příběh.
Záměna století! Bart potkává svého dvojníka… a jeho dvojník je legendární pěvecká hvězda! Bart touží po slávě, hvězda po chvilce normálního života, slovo dá slovo a dojde k výměně rolí. Jak tohle všechno dopadne? Jaké katastrofy to vyvolá?
Hledání zakopaného pokladu kapitána Zlatovouse bude dlouhé, napínavé, strašidelné a taky pořádně šílené! A sotva si SpongeBob na chvíli odpočine při výletu v bublině, bude ho čekat další nebezpečí – mrazivá výprava do pohádkového světa...
Španělská epopej sestává ze dvou grafických románů, v nichž Antonio Altarriba ve spolupráci
s ilustrátorem Kimem v působivé zkratce zachytil veskrze tragický osud svého otce (Umění létat,
2009) a následně i matky (Zlomené křídlo, 2016).
Dyer a Danforth z výzkumného týmu Miskatonické univerzity proletí malým letadlem neznámým antarktickým pohořím a přistanou, aby prozkoumali obrovské kyklopské cizí město, které se nachází za ním.