Třetí, kompletně aktualizované vydání knihy zohledňuje všechny změny v oblasti účetnictví, které od roku 2016 vstoupily v platnost. Nová legislativa přinesla změny v účetních výkazech, které jsou používané ve finanční analýze.
Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu.
Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty.
Nově na trh přichází zcela ojedinělá publikace, která řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například zbrojařské firmy, firmy chemického průmyslu.
Světově uznávaná publikace je další ze série knih o kultuře a nástrojích, které dělají z Toyoty nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností.
Publikace pomůže čtenáři pochopit vzájemné vazby v oblasti veřejných financí, vysvětluje fungování jednotlivých prvků veřejných financí, nastiňuje aktuální problémy a možnosti jejich řešení.
Kniha reaguje na neustále se měnící podmínky, ve kterých se financování územních samospráv vyvíjí — změny rozpočtového určení daní, návrh fiskální ústavy, která se územních samospráv dotýká, zdroje financování z EU v programovacím období 2014—2020.
Kniha vysvětluje základní matematické postupy, které jsou spojeny s nejvýznamnějšími finančními produkty a instrumenty. Hlavními výhodami jsou stručnost a výstižnost knihy.