Ke stažení

Sportovní marketing: CSR a sponzoring

Nakladatel: Grada 2018
Ihned
229 Kč

Anotace

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Sportovní marketing
Autor:
Kunz, Vilém
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
229 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 176 stran, bez zabezpečení DRM, 5,7 MB ePUB ePUB, 11,2 MB Mobi Mobi, 2,7 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2018