Každý se někdy naštve. Když se ale vztekem necháváme přeprat, možná se s námi ostatní děti nebudou chtít až tak moc kamarádit. Co si ale máme počít se svými emocemi?
Kniha je jedním ze stěžejních děl známé italské lékařky a pedagožky. Ukazuje, jak je montessoriovská představa „alternativní“ výchovy a vyučování a vůbec reformy školství stále aktuální.
Učím se hrou - to je ideální přístup, jak dětem zprostředkovat poznání. Nejlíp, pokud je k tomu přimícháno i trošku zábavy. Tu určitě objevíte v tomto pracovním sešitu pro děti ve věku tři až čtyři roky.
Kniha je věnována vývoji pozornosti a exekutivních funkcí od raného věku do dospělosti. Exekutivní funkce slouží k řízení vlastního chování, tj. k seberegulaci i ke zvládání různých činností, zejména pokud je nutné odolávat něčemu lákavějšímu.
Pracovní listy jsou sestaveny z patnácti krátkých příběhů, které se odehrávají kolem jednoho zdánlivě obyčejného domu. Příběhy popisují život zajímavých nájemníků, kteří v něm žijí. Ke každému příběhu jsou připojeny tři pracovní listy s úkoly.
Inspirující návod, jak přežít mateřství – z pohledu pediatričky prvorodičky. Když se žena stane mámou, svět se jí změní k nepoznání. A vlastně nejen svět – i ona se s mateřstvím stává novou verzí sebe sama.
racovní sešit „PŘEDČTENÁŘ“ – další díl hravých pracovních sešitů, zaměřený na „předčtenářské“ dovednosti. Formou zábavných úkolů si děti zlepšují a rozšiřují zrakové a sluchové vnímání, porozumění i komunikaci.
Kniha řeší problematiku pohybové neúspěšnosti u žáků a žákyň mladšího školního věku v podmínkách školní tělesné výchovy prostřednictvím podrobné literární rešerše a případové studie.
Publikace je určena zejména pro pedagogy mateřských škol, asistentům, studentům předškolní pedagogiky, asistentům pedagoga, pedagogům volného času a i rodičům.