Dvojalbum Jiřího Dědečka s názvem Poťouchlosti obsahuje sestřihy dvou dávných koncertů z osmdesátých let: první z pražské Petynky v roce 1986 a druhý z plzeňské Porty v červenci 1989.
Poprvé od roku 1990 dostávají posluchači šanci si znovu užít krásnou předvánoční a vánoční muziku v podání zdánlivě překvapivé muzikantské sestavy. Po listopadu 1989 do studia znovu vpuštěná Marta Kubišová se spojila s triem bratrů Ebenů.
Nedožité osmdesátiny Jana Vyčítala a pětasedmdesátiny Michala Tučného zdaleka nejsou jediným důvodem této reedice. První album Greenhornů totiž nepochybně patři mezi zásadní položky historie naší country muziky.
Kompaktní disk Na okraji je prvním shrnutím dochovaných skladeb Vladimíra Mišíka a Etc... z let 1976–1978, kdy vedle něj a houslisty Jana Hrubého ve skupině působili kytaristé Jiří Jelínek a František Francl, Vladimír Padrůněk a bubeník Jan Noha.
Není třeba zdůrazňovat, že jak Hradišťan, tak i Hana a Petr Ulrychovi a "jejich" Javory patří mezi stálice české hudební scény. Svými písněmi přinášejí radost posluchačům už více než padesát let.
The Gods We Can Touch je třetí studiové album norské popové zpěvačky Aurory, které vydalo vydavatelství Decca Records a Glassnote Records. Albu předcházely čtyři singly: "Exist for Love", "Cure for Me", "Giving in to the Love" a "Heathens".