Nejprodávanější Kniha za posledních 14 dní

Fantastická čísla a kde je nalézt
Neuctivá přehlídka neobyčejných čísel vládnoucích fyzice, velkých, malých a nepochopitelně nekonečných. Žasněte, jak fyzik a hvězda YouTube odhaluje skryté fungování reality. New Scientists

Fantastická čísla a kde je nalézt

Kosmická krajina
Klasický text jednoho z otců strunové teorie nás v kostce seznámí s vývojem hlavních směrů moderní fyziky od vzniku Einsteinovy speciální teorie relativity. Její příběh líčí jako nekončící a stále otevřenější dobrodružství zvídavého ducha fyziků.

Kosmická krajina

Láska a matematika
Kniha Láska a matematika je óda na moderní matematický výzkum. Autor čtenáře provází jeho zákulisím a ukazuje, jakým způsobem se matematická realita vynořuje před očima matematiků.

Láska a matematika

Divoká mysl
Matematici bývají vykreslováni jako podivíni, se kterými se člověk moc nepobaví, protože žijí ve vlastním myšlenkovém světě.

Divoká mysl

Příběhy matematiky
Srozumitelně psaná historie matematiky není určena historikům vědy, nýbrž širokému okruhu čtenářů (jimž při četbě knihy stačí znalost středoškolské matematiky).

Příběhy matematiky

Astronomie a fyzika – Hledání - 53%
„Astronomie a fyzika – HLEDÁNÍ“ je přehledem nejvýznamnějších objevů za poslední čtyři roky.

Astronomie a fyzika – Hledání

Historie čísla Pí
Pokusy o přesné určení poměru obvodu kruhu k jeho poloměru či o přesné stanovení plochy kruhu (kvadratura kruhu) provázely lidskou kulturu a civilizaci od samých jejích počátků.

Historie čísla Pí

Černé díry
Stručná historie času pro 21. století. Ve středu každé galaxie se nacházejí nejpodivnější objekty ve vesmíru: černé díry.

Černé díry

Čísla
Co to jsou čísla? Kolik jich rozlišujeme druhů? Proč Pythagora tolik zajímala čtvercová a trojúhelníková čísla? Lze najít nějakou souvislost mezi takzvanými dokonalými čísly a prvočísly? Existují vůbec čísla, která by nebyla ničím zajímavá?

Čísla

Kalkulus a jeho dobrodružství
Kalkulus je klíčem k velké části moderní vědy a techniky. Je to matematická metoda pro zkoumání věcí v pohybu, a protože v pohybu je celý svět, byl jeho objev obrovským průlomem v matematice i zkoumání přírody.

Kalkulus a jeho dobrodružství