Každý tým je jiný. V jednotlivých týmech nejdete lidi s různými zkušenostmi a potřebami. Liší se dokonce i ve stanovených cílech. Jsou však pravidla, která platí pro všechny týmy bez ohledu na specifické odlišnosti.
Vést, nebo řídit? To je otázka, kterou si často klade mnoho vedoucích pracovníků. Řídit můžete například auto či jiný dopravní prostředek. Lidi byste však měli především vést. A to je hlavním tématem této knihy.
Kritika nás může popostrčit o stupínek výš, může nám ukázat cestu a navést správným směrem. Zveme vás proto na dobrodružnou výpravu po sférách kritiky a pochvaly, které společně s mnoha dalšími dovednostmi obývají světadíl zvaný Komunikace.
Autoři krok za krokem provází základními principy vedení porad, nabízí k tomuto procesu potřebné nástroje a radí, jak zvládnout krizové situace, jak využít poradu k motivování, nastartování pracovníků i k prevenci jejich "psychickému vyhoření".
Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích.