Publikace od jednoho z nejrespektovanějších autorů v oblasti českého manažerského učení, univerzitního pedagoga a lektora Univerzity Karlovy, Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE doc. Jana Urbana.
Kniha Leadership v organizaci, věnovaná tématice leadershipu, vychází ze soudobých poznatků globálního pojetí vedení a řízení lidského kapitálu jako nejcennější konkurenční výhody, kterou může společnost, firma nebo podnik disponovat.
Publikace s příznačným názvem Time management je v dnešní uspěchané době dílem, které si jaksi automaticky zaslouží pozornost široké čtenářské obce, nejen z řad studentů profesních vzdělávacích programů.
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed.
Kniha Psychologické aspekty vedení lidí je zaměřena na dynamiku lidského chování v psychologickém kontextu, na zvládnutí konfliktní ch situací a problematiku stresu i syndromu vyhoření.
Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili.
Publikace střízlivě a formálně precizně segmentuje jednotlivé základní úseky pracovněprávní oblasti do logicky uzavřeného kompozičního celku, a současně umožňuje čtenáři se výborně orientovat v jednotlivých kapitolách.
Publikace obsahuje celé a úplné znění zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který nabyl účinností dnem 1. 1. 2014 a který přináší nejrozsáhlejší řadu změn do českého práva za posledních 50 let života společnosti.
Publikace obsahuje celé a úplné znění zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích), který nabyl účinností dnem 1. 1. 2014.
Publikace obsahuje celé a úplné znění zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších přepisů, který je součástí soukromého práva a upravuje právní vztahy vznikající při výkonu závislé práce mezi zaměstnanci a zaměstnavateli.