Logopedická cvičení - soubor první, obsahuje dvacetdva pracovních listů k jedenácti hláskám. Některé listy a cvičení jsou zaměřeny na hlásky artikulačně jednoduché (M, P, B, V, F), jiné na artikulačně náročnější (C, S, Z, Č, Š, Ž).
Pracovní sešit se zaměřuje na rozvoj grafomotorických dovedností. Předškolní děti, jimž jsou pracovní listy určeny, se stávají spoluautory hravých a veselých obrázků.
Pracovní sešit je určen především pro malé předškoláky, ale je možné ho využít i pro odlehčení výuky v první třídě. Souborem zábavných úkolů provází děti pohádkové postavy, díky kterým je bude plnění úkolů opravdu bavit.
Pracovní listy jsou určeny pro děti od 3 let až po žáky prvních tříd. Mají zpestřit práci dětí a pomoci jim při osvojování základních vědomostí a dovedností.
Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi.
Pracovní sešit určený pro práci s dětmi. Napomáhá rozvíjet sluchové vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov.
Pro mateřské školy a první ročník školy základní.
Než začnu psát, budu si s pastelkou hrát.
Soubor zábavných grafomotorických cvičení pomůže dětem předškolního věku i malým školákům při zdokonalování jemné motoriky, smyslového vnímání a vytváření technických dovedností.
Logopedická cvičení - soubor druhý, napomáhá dětem předškolního věku i malým školákům rozšiřovat slovní zásobu, zlepšovat vyjadřovací obratnost a přispívá k rozvoji sluchového vnímaní, zrakové orientace, sluchové i zrakové paměti.
Sedmnáctý díl oblíbené řady představuje celoroční výchovně-vzdělávací projekt pro učitelky MŠ, použít jej mohou však i rodiče při svých činnostech s dětmi.
Motivační kresby k uvolnění ruky a veselé kreslení jedním tahem
Publikace obsahuje motivační kresby k relaxaci ruky a zápěstí. Kresby jsou řazeny od jednoduchých ke složitějším a doplňují je kresby jedním tahem.
Pracovní sešit předkládá soubor pracovních listů zaměřených na rozvoj dovedností připravujících budoucího školáka na psaní – uvolnění ruky, procvičení tahů po naznačených liniích, dokreslování.