Kniha Plakát je rozměrný list papíru, která volně navazuje na úspěšnou monografii To musí jít přečíst i potmě!, je prostřední částí zamýšlené trilogie, shrnující práci Karla Halouna za posledních bezmála padesát let.
Reprint původního vydání z podzimu 1938 v počtu 50 výtisků vychází z exempláře č. 24, podepsaného autorkou v roce 1957. Bibliofilský tisk doplněný ilustracemi Zdenka Rykra.
V typografii dosud dominují písmové formy vytvořené během prvních sta let evropského knihtisku. Jaké byly postupy a přístupy skryté za těmito formami? Fred Smeijers je designér písma, který se naučil navrhovat a řezat razníky.
Kde kreativní lidé berou své nápady? Většina se inspiruje pracemi těch nejlepších profesionálů. Kniha obsahuje stovky inovativních nápadů od reklamy po loga, od obálek knih po www stránky, od plakátů po výroční zprávy. 700 ilustrací. Text v angličtině.
Kniha představuje vynikající dílo visionářského typografa, grafického designéra a umělce Odeda Ezera a jeho přístup k typografii. Předmluvu napsali Paola Antonelli (MoMA, New York) a designér Marian Bantjes. Text v angličtině.
Kompilace 100 nejlepších knih o grafickém designu. Od historický knih až po nejlepší monografie, od umělců jako Moholy-Nagy, Muller-Brockmann až po Sagmeistera and Savillu. Více než 600 ilustrací. Text v angličtině.
Kniha nabízí kurátorský výběr edic z období 1953–1994 a zahrnuje například takové skvosty, které navrhli Adolf Born, Josef Istler či Jan Kotík. Publikace vychází v česko-anglické podobě.
Publikace shrnuje padesátiletou činnost předního českého grafického designéra a typografa a vedoucího ateliéru Grafického designu a vizuání komunikace Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze.
Kniha zkoumá a podrobně mapuje současný stav grafického designu, s důrazem na vizionáře oboru: od plakátů, knih a časopisů až po typografii. Představí novou generaci tvůrčí dokonalosti s nejrůznějšími přístupy. Text v angličtině.
We Make Magazines zkoumá kulturu časopisů a je oslavou energie a síly těch, které lze nalézt mimo nakladatelský mainstream. Představí více než 100 nezávislých časopisů ze 30 zemí celého svsěta. Povinná četba pro každého, jehož vášní je tisk. V angl.
Naïve zachycuje renesanci klasického modernismu z let 1940 - 1960. Ilustruje tento nový směr především v grafickém designu, ale i ilustraci, plakátech, knižních obálkách, papírenském zboží či látkách. Text v angličtině.