Notopísanka 3 je zaměřena na psaní a čtení not v basovém klíči. Děti se naučí rozlišit notové klíče a orientovat se v oktávách. Osvojí si psaní basového klíče a čtení i psaní not v malé a velké oktávě.
Snadné kytarové skladbičky 3 jsou vhodným instruktivním doplňkem jakékoliv kytarové školy pro začátečníky. Tyto skladbičky s romantickým nádechem jsou určeny pro žáky 4. – 6. ročníku základních uměleckých škol ve věku 11–14 let.
Ukulelová dueta vychází vstříc hráčům, kteří chtějí zažít radost ze společné hry. Většina literatury je pro jednoho hráče, ale při hře z těchto not se můžete učit souhře dvou hudebníků. Navíc jsou zde akordy i pro třetí doprovodný nástroj.
Třetí díl oblíbených etud, hráčům jsou zde nabídnuty pro bicí soupravu dvě verze provedení – easy (lehká) - pro začátečníky a advanced (pokročilejší) - pro uplatnění vyspělejších hráčů.
Ediční řada Houslové knížky pro radost je koncipována jako základní materiál pro výuku hry ve 3. poloze od samého počátku studia a pro přechod ke hře ve všech polohách.
Ediční řada Houslové knížky pro radost je koncipována jako základní materiál pro výuku hry ve 3. poloze od samého počátku studia a pro přechod ke hře ve všech polohách.
Metodický sešit pro učitele přináší podrobný popis práce s učebnicí Flautoškola 3 a mnoho prohlubujících podnětů i nápadů pro výuku hry na zobcovou flétnu.
Nová škola hry na keyboard Axela Benthiena je určena pro všechny jednomanuálové modely s doprovodnou automatikou a automatickým bubeníkem. Tuto třídílnou školu lze použít jako úvod ke hře na klávesové nástroje, ale i k výuce na uměleckých školách.
Vynikající a stále více se prosazující klavírní škola o třech dílech. Psána je trojjazyčně: Německy, Anglicky a Francouzsky. Rozvíjí nejen techniku ale i hudebnost a představivost žáčka.
Pro všechny zájemce o hru na banjo jsem upravil 20 lidových písní a 5 koled z České republiky. Ale najdete zde i písničky od Jaroslava Ježka, Karla Hašlera nebo z klasiku z české hudby.
Třetí díl „Škol na melodické bicí nástroje“ nabízí další etudy a skladby, které jsou často s doprovodem klavíru nebo akordických značek, ale tentokrát na xylofon, marimbu a vibrafon.
Suita, která je tvořena devíti částmi, je určena pro smyčcový orchestr a bicí soupravu. Díky tomuto nevšednímu nástrojovému složení může být řazena mezi méně obvyklé skladby.
Další svazek klavírních děl Bedřicha Smetany představuje skladatele jako autora drobných lyrických skladeb. Vznikly převážně na přelomu 40. a 50. let 19. století a jak se dovídáme ze skladatelových přípisů, měly tvořit cyklus ve všech 24 tóninách.