GAMING je časopis zabývající se děním na poli her. Autoři tohoto dvouměsíčníku se snaží prostřednictvím článků zprostředkovat čtenářům informace o počítačových i konzolových hrách.
Hlavním tématem čísla 2/2020 je koncepce osvícenství v českých zemích. Výchozím textem je esej Daniely Tinkové, která navrhuje uchopit Osvícenství jako proces „vernakularizace vědění“.
Cornova (č. 2/2018) soustředí dva příbuzné tematické bloky: první je věnován policii, druhý fenoménu sebevraždy v 18. (a počátku 19.) století. Autory studií jsou Catherine Denys, Pavel Himl, Anton Tantner, Tomáš Malý, Václav Smyčka a dalších.
Souvislosti 2/2020 přinášejí rozsáhlý a pestrý tematický blok věnovaný rakouskému prozaikovi Robertu Musilovi (1880–1942), především pak jeho životnímu dílu Muž bez vlastností.
Časopis navazuje na to nejlepší z oblasti filosofických, politicko-filosofických, společenských, kulturních a literárních textů časopisů Střední Evropa – brněnská verze, Proglas a Revue Politika.
Únorové číslo otevírá rozhovor s Josefem Šlerkou o mediálních manipulacích (a jak jim čelit), redaktoři zkoumají téma lidí na útěku v Tóře, i to, jak s jeho pomocí zkoušejí ovládnout zdejší veřejnou scénu populisté ...
Druhé číslo Protestanta 2013 přináší rozhovor o církevním azylu v Německu, články o biblickém pohledu na mocné, kteří rostou jak strom do nebe, o vlivech marxismu na (nejen) české protestantské teology a několikeré ohlédnutí za prezidentskou volbou.
Druhé číslo Protestanta otevírá rozhovor s představitelem polských "nevěřících humanistů" Andrzejem Dominiczakem o míře a podobách náboženského zaujetí Poláků, pokračuje Prohlášením o vztahu muslimů a křesťanů, ...
Odborný, recenzovaný časopis pro kulturní dějiny, který vychází od roku 1999 dvakrát do roka. Snaží se o multidisciplinární pojetí kulturních dějin v širokém vymezení.
Odborný, recenzovaný časopis pro kulturní dějiny, který vychází od roku 1999 dvakrát do roka. Snaží se o multidisciplinární pojetí kulturních dějin v širokém vymezení.