První díl učebnice obsahuje anatomii celého pohybového aparátu. Profesor MUDr. Radomír Čihák, DrSc., a prof. MUDr. Miloš Grim, DrSc., jej opět upravili, aktualizovali a doplnili podle posledních poznatků.
Učebnice psychologie podává teoretický výklad obecné psychologie, seznamuje s metodologií, zabývá se vývojovou psychologii, základy pedagogiky a základy sociální psychologie.
Učebnice jako jediná na trhu se zaměřuje přímo na potřeby žáků studujících obor sociální činnost. V prvním díle je žákům předkládána problematika obecné a vývojové psychologie se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti.
Předkládaná učebnice je určena především žákům oboru ošetřovatel, nicméně ji určitě využijí též žáci příbuzných oborů, pečovatelé, sanitáři, zdravotničtí asistenti, všeobecné sestry a další osoby, které se zabývají poskytováním péče nemocným.
Kniha je základní odbornou učebnicí pro studijní obor zaměřený na sociální činnosti. Jejím cílem je seznámit žáky se základy sociální péče, poskytované jednotlivým skupinám obyvatel.
Učebnice je určena především pro žáky středních odborných škol se zaměřením na problematiku sociální péče. V textu prvního dílu je zpracován přehled základních znalostí ze somatologie - seznamuje se základy anatomie a fyziologie lidského těla.
V České republice je stále více než polovina úmrtí způsobena nemocemi srdce a cév. Kardiovaskulární onemocnění je tedy celospolečenským problémem, který musí být řešen komplexně.
Druhý a zároveň závěrečný svazek Biografického slovníku 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy za roky 1945–2008 završuje sérii slovníků, které zmapovaly dějiny pražské lékařské fakulty od jejího založení až po současnost.
Druhé vydání úspěšné učebnice pro 2. ročník oboru zdravotnický asistent. Moderní učebnice ošetřovatelství je jako jediná na trhu připravena přímo pro žáky oboru zdravotnický asistent na SZŠ.
Již mnoho let pořádá Pediatrická klinika 2. LF UK a FN v Motole pravidelné odborné semináře pro vedoucí lékaře dětských lůžkových oddělení a jejich spolupracovníky. Jejich cílem je vzájemné setkávání, ale také sdílení medicínských zkušeností.
Autoři, kteří se pohybují zejména v oblasti práce s dětmi a dospívajícími, uvádějí 43 různých intervencí, rozdělených podle toho, zda jsou obecně použitelné, nebo mají specifičtější zaměření.
Pojednání "Nový pohled na řízení tělesných dějů" je převratným pohledem na fungování lidského těla, které lze vztáhnout přinejmenším i na většinu savců. Význam je srovnatelný s Darwinovým učením O vývoji druhů.