David Taylor - Brand Management

Brand Management: Budování značky od vize k cíli

Nakladatel:  Computer Press 2008
Rozebráno
-10%
449 Kč
404 Kč
pohlídat

Anotace

Jedná se o provokující a neotřelé dílo, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při vytváření vizí ve světě obchodních značek. Čtenáře rovněž seznámí s mnoha příběhy úspěchu (a nezdaru) v této oblasti, včetně příběhů takových značek, jako jsou T-Mobile, Dove, Porsche, Absolut a James Bond. Zároveň nabízí neocenitelný soubor...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Brand Management
Autor:
Taylor, David
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025118184
ISBN:
978-80-251-1818-4
Originál:
Brand Vision
Překlad:
Paulíny, Vladimír
Popis:
1× kniha, vázaná, 240 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2008 (1. vydání)