Mario Pricken - Creative Advertising

Creative Advertising

Nakladatel: Thames & Hudson 2008
- 15%
833 Kč
běžná cena 980 Kč
Pohlídat

Anotace

Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Creative Advertising
Autor:
Pricken, Mario
Nakladatel:
Thames & Hudson
EAN:
9780500287330
ISBN:
978-0-500-28733-0
Doporučená prodejní cena:
980 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 272 stran, anglicky
Rozměry:
28,7 × 25,2 cm
Rok vydání:
2008
Jazyk:
anglicky