Miroslav Foret - Marketing pro začátečníky

Marketing pro začátečníky

Nakladatel: Computer Press 2008
Rozebráno
215 Kč
pohlídat
Marketing pro začátečníky

Marketing pro začátečníky

215 Kč
Rozebráno
215 Kč
pohlídat
Marketing pro začátečníky

Marketing pro začátečníky

212 Kč
Rozebráno
212 Kč
pohlídat

Anotace

Předložená práce je stručným shrnutím základních principů marketingu. Snažil jsem se jipsát srozumitelným způsobem a vysvětlit běžným čtenářům, v čem spočívá podstata marketingu.Je důležité si uvědomit, že v tržním prostředí se marketing dotýká každého, tedy nejen manažerů a podnikatelů. Proto bychom o něm měli vědět, a hlavně si ho pozorně všímat...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing pro začátečníky
Autor:
Foret, Miroslav
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025119426
ISBN:
978-80-251-1942-6
Doporučená prodejní cena:
239 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 160 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2008