Politické kampaně, volby a politický marketing

Nakladatel:  Periplum 2007
Rozebráno
-10%
229 Kč
206 Kč
pohlídat

Anotace

Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Politické kampaně, volby a politický marketing
Autor:
Šaradín, Pavel
Nakladatel:
Periplum
EAN:
9788086624365
ISBN:
978-80-86624-36-5
Popis:
1× kniha, brožovaná, 144 stran, česky
Rozměry:
14 × 20 cm
Rok vydání:
2007 (1. vydání)