David Meerman Scott - Nová pravidla ...

Nová pravidla marketingu a PR

Nakladatel: Zoner Press 2008
Rozebráno
261 Kč
pohlídat

Anotace

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Nová pravidla marketingu a PR
Autor:
Scott, David Meerman
Nakladatel:
Zoner Press
Edice:
Encyklopedie Zoner Press
EAN:
9788086815930
ISBN:
978-80-86815-93-0
Doporučená prodejní cena:
290 Kč
Originál:
The New Rules of Marketing and PR
Překlad:
Plchotová, Jitka
Popis:
1× kniha, brožovaná, 272 stran, česky
Rozměry:
17 × 23 cm
Rok vydání:
2008 (1. vydání)