Matthew Healey - Co je branding?

Co je branding?

Nakladatel: Slovart 2009
Rozebráno
359 Kč
pohlídat

Anotace

Aktuální průvodce zkoumá proces brandingu, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý aplikovat při vlastní práci s brandingem. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků, kde jej lze aplikovat a čeho jím lze dosáhnout. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Co je branding?
Autor:
Healey, Matthew
Nakladatel:
Slovart
EAN:
9788073911676
ISBN:
978-80-7391-167-6
Doporučená prodejní cena:
399 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 256 stran, česky
Rozměry:
18 × 22 cm
Rok vydání:
2009 (1. vydání)