Tom Himpe - Advertising Next

Advertising Next: 150 Winning Campaigns for the New Communications Age

Nakladatel: Thames & Hudson 2008
Rozebráno
842 Kč
pohlídat

Anotace

150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Advertising Next
Autor:
Himpe, Tom
Nakladatel:
Thames & Hudson
EAN:
9780500514160
ISBN:
978-0-500-51416-0
Doporučená prodejní cena:
990 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 400 stran, anglicky
Rozměry:
24,5 × 22 cm
Rok vydání:
2008 (1. vydání)
Jazyk:
anglicky