James F. English - Ekonomie prestiže
Skladem

Ekonomie prestiže: Ceny, vyznamenání a oběh kulturních hodnot

Nakladatel:  Host 2012
Skladem
-15%
329 Kč
280 Kč

Anotace

Kniha profesora anglické literatury na University of Pennsylvania se zabývá vznikem, historií a fungováním literárních a filmových cen i vším, co se kolem nich odehrává. Popisuje mnohé způsoby, jak ceny a jejich udělování zavedly jakousi "hru", která se spoléhá na příznivé přijetí či rozhořčení, jež vzbuzují u kritiků i nominovaných. Autor sleduje...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

English, James F.: Ekonomie prestiže (in LN)

Zabývat se něčím tak přízemním, jako je takzvaný literární provoz, to bývá pro většinu literárních vědců představa málo lákavá, ba ponižující. Skvělá práce Jamese F. Englishe však ukazuje, že analýza tohoto prostředí může přinášet pronikavé a užitečné úvahy – a navíc je velmi zábavná.
Celá recenze

English, James F.: Ekonomie prestiže

K literárním cenám se u nás chováme rozpačitě. Ocenění si s nimi často nevědí rady, organizátoři je málokdy umí úspěšně propagovat, nakladatelé jim slepě věří a čtenáři nemají jasno, jestli je někdo jen nevodí za nos. J. F. English se v knize Ekonomie prestiže na ceny dívá z globálního hlediska, ale uvádí i mnoho podružných detailů. Poutavě rozpráví o tom, zda literární ceny mají nějaký smysl a význam, proč vznikají a co způsobují.
Celá recenze

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Ekonomie prestiže
Autor:
English, James F.
Nakladatel:
Host
EAN:
9788072944927
ISBN:
978-80-7294-492-7
Popis:
1× kniha, brožovaná, 416 stran, česky
Rozměry:
13 × 21 cm
Rok vydání:
2012