Skladem

Jak prodat neviditelné

Nakladatel:  Pragma 2010
Skladem
-10%
220 Kč
198 Kč

Anotace

Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Jak prodat neviditelné
Autor:
Beckwith, Harry
Nakladatel:
Pragma
EAN:
9788072057436
ISBN:
978-80-7205-743-6
Popis:
1× kniha, vázaná, 208 stran, česky
Rozměry:
13 × 19,5 cm
Rok vydání:
2010 (1. vydání)