Erik du Plessis - Jak zákazník ...

Jak zákazník vnímá reklamu

Nakladatel: Computer Press
Rozebráno
348 Kč
pohlídat

Anotace

Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace a v jakém sledu, abychom se dostali co nejúsporněji k cíli, jak funguje...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Jak zákazník vnímá reklamu
Autor:
du Plessis, Erik
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025114568
Doporučená prodejní cena:
387 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 232 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm