Floria Allgayer, Jochen Kalka - Marketing podle ...

Marketing podle cílových skupin: Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme v Evropě

Nakladatel: Computer Press
Rozebráno
404 Kč
pohlídat

Anotace

Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Mars a Persil? Odpovědi na otázky toho druhu podává tato kniha. Přesně 32 skupin osob, jejichž životní rytmus je zcela rozdílný, jsme si tak prohlédli...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing podle cílových skupin
Autor:
Allgayer, Floria a Kalka, Jochen
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025116173
Doporučená prodejní cena:
449 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 392 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm