Miroslav Foret - Marketing pro začátečníky

Marketing pro začátečníky

Nakladatel: Computer Press
Marketing pro začátečníky

Marketing pro začátečníky

215 Kč
Rozebráno
215 Kč
pohlídat
Rozebráno
215 Kč
pohlídat
Marketing pro začátečníky

Marketing pro začátečníky

212 Kč
Rozebráno
212 Kč
pohlídat

Anotace

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing pro začátečníky
Autor:
Foret, Miroslav
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025132340
Doporučená prodejní cena:
239 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 192 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm