Darryl S. Doane, Rose D. Sloat - Péče o zákazníka

Péče o zákazníka: Tréninková kniha

Nakladatel: Computer Press
Rozebráno
405 Kč
pohlídat

Anotace

Pro trenéry nebo manažery, kteří potřebují školit tým jak co nejlépe pečovat o zákazníky. Její součástí je 50 aktivních činností, při kterých si obchodník osvojí nebo prohloubí znalosti a dovednosti nezbytné při kontaktu s klienty. Je určena jak pro zkušené lektory, kterým nabídne rozsáhlou pokladnici výukových materiálů, tak i lektory...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Péče o zákazníka
Autor:
Doane, Darryl S. a Sloat, Rose D.
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025108468
Doporučená prodejní cena:
450 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 312 stran, česky
Rozměry:
21,5 × 27,5 cm