Ed Horrel - Zákaznická věrnost

Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

Nakladatel: Computer Press
Rozebráno
242 Kč
pohlídat

Anotace

Autor představuje všem personalistům a manažerům názor, že opravdu kvalitní vztah se zákazníkem mohou firmy vybudovat pouze, pokud vytvářejí a prohlubují dobré vztahy se svými zaměstnanci. Autor zdůrazňuje, že je třeba, aby každý zaměstnanec měl ve firmě důležité místo a byl zplnomocněn činit rozhodnutí na své úrovni. Důstojné chování, úcta,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Zákaznická věrnost
Autor:
Horrel, Ed
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025119051
Doporučená prodejní cena:
269 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 160 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm