Formát: Grafický design

Nakladatel:  Computer Press 2011
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
469 Kč
229 Kč

Anotace

Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu....
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Formát
Autor:
Ambrose, Gavin a Harris, Paul
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025129661
ISBN:
978-80-251-2966-1
Originál:
Basics Design 01:Format
Překlad:
Kočička, Pavel
Popis:
1× kniha, brožovaná, 182 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2011 (1. vydání)