Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na generaci Y

Nakladatel:  BizBooks 2012
Rozebráno
-15%
399 Kč
339 Kč
pohlídat

Anotace

Autoři se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, lidi narozené v letech 1982–1993. Radí, co mají, nemají rádi, jak upoutat pozornost této generace. Svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, Levi´s.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Jak cool značky zůstávají hot
Autor:
Behrer, Mattias a van der Bergh, Joeri
Nakladatel:
BizBooks
EAN:
9788026500025
ISBN:
978-80-265-0002-5
Popis:
1× kniha, brožovaná, 248 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)