Jitka Vysekalová - Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Nakladatel: Grada 2012
Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

494 Kč
- 10%
494 Kč
běžná cena 549 Kč
- 7%
427 Kč
běžná cena 459 Kč
Pohlídat

Anotace

Další vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Psychologie reklamy
Autor:
Vysekalová, Jitka
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024740058
ISBN:
978-80-247-4005-8
Doporučená prodejní cena:
459 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 328 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2012 (4. rozšířené vydání)