Jaroslav Tručka - Marketing jako ...

Marketing jako šachová hra: Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Nakladatel: BizBooks 2013
Rozebráno
179 Kč
pohlídat

Anotace

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat svoje plány. Využívají všech taktických možností.
Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing jako šachová hra
Autor:
Tručka, Jaroslav
Nakladatel:
BizBooks
EAN:
9788026500544
ISBN:
978-80-265-0054-4
Doporučená prodejní cena:
199 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 216 stran, česky
Rozměry:
14,5 × 20,5 cm
Rok vydání:
2013 (1. vydání)