Mezinárodní marketing: 3., aktualizované a přepracované vydání

Nakladatel: Grada 2009
Není v prodeji
271 Kč
pohlídat

Anotace

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Mezinárodní marketing
Autor:
Machková, Hana
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
271 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 200 stran, bez zabezpečení DRM, 3,6 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2009