Mezinárodní marketing a informační technologie

Nakladatel: Wolters Kluwer 2011
Není v prodeji
329 Kč
pohlídat

Anotace

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Mezinárodní marketing a informační technologie
Autor:
Štědroň, Bohumír
Nakladatel:
Wolters Kluwer
EAN:
Doporučená prodejní cena:
329 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 196 stran, bez zabezpečení DRM, ePUB ePUB, Mobi Mobi, PDF PDF, česky
Rok vydání:
2011