Marketingový management destinací

Nakladatel: Grada 2011
229 Kč
běžná cena 229 Kč
Pohlídat

Anotace

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix.
Druhá část knihy se...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový management destinací
Autor:
Palatková, Monika
Nakladatel:
Grada
EAN:
24772103, 24772110
Doporučená prodejní cena:
229 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 208 stran, 6,0 MB ePUB ePUB, 11,9 MB Mobi Mobi, 2,2 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2011