Dagmar Jakubíková - Strategický ...
Skladem

Strategický marketing /2. vyd./: Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Nakladatel:  Grada 2013
Skladem
-10%
495 Kč
446 Kč

Anotace

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Strategický marketing /2. vyd./
Autor:
Jakubíková, Dagmar
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024746708
ISBN:
978-80-247-4670-8
Popis:
1× kniha, vázaná, 368 stran, česky
Rozměry:
17,3 × 24,5 cm
Rok vydání:
2013 (2. rozšířené vydání)