Pavel Horňák - Kreativita v reklamě

Kreativita v reklamě

Nakladatel: VERBUM Publishing 2014
Rozebráno
269 Kč
pohlídat

Anotace

Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů za ta léta vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další odborné literatury i praxe reklamního textaře se pokusil vytvořit publikaci o tvořivosti nejen v reklamě.
Jejím přínosem by mělo být formulování vlastních teoretických...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Kreativita v reklamě
Autor:
Horňák, Pavel
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
9788087500491
ISBN:
978-80-87500-49-1
Doporučená prodejní cena:
299 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 296 stran, česky
Rozměry:
17 × 23,7 cm
Rok vydání:
2014 (1. vydání)