Skladem

Spotřební kultura: Historie, teorie a výzkum

Nakladatel:  Academia 2014
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
-10%
550 Kč
495 Kč

Anotace

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje.
Vše je zasazeno do historického a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Zahrádka, Pavel (ed.): Spotřební kultura: historie, teorie a výzkum

Dá se nakupování redukovat jen na „bezduchý konzum“? Je spotřební kultura příčinou nenasytnosti a vůbec kořenem všeho zla? Je reklama stará 6 000 let? A kdo je to „měkký turista“? Těmito otázkami se zabývá výborná publikace Spotřební kultura: historie, teorie a výzkum, která v českém prostředí dosud citelně chyběla.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Spotřební kultura
Autor:
Zahrádka, Pavel
Nakladatel:
Academia
EAN:
9788020023728
ISBN:
978-80-200-2372-8
Popis:
1× kniha, vázaná, 440 stran, česky
Rozměry:
15 × 21,7 cm
Rok vydání:
2014 (1. vydání)